პროექტის
სახელწოდება :“ეზოს თამაშობები“
პროექტის
მონაწილეები : მეოთხე კლასის მოსწავლეები,კლასის ხელმძღვანელი,
მშობლები.
პრობლემის
ანალიზი :ჩატარებულმა კვლევებმა დაადგინეს, რომ დღევანდელი ბავშვები
ძირითადად დაკავებულნი არიან ტელეფონით და კომპიუტერით.იმდენად არიან გართულნი მასში
ჩაწერილი თამაშობებით,რომ დამოკიდებულნი ხდებიან მათზე. ზოგიერთი თამაში ცუდად მოქმედებს
მოზარდის ნერვიულ სისტემაზე,რასაც დეპრესიამდე მიჰყავს.ბავშვის ასეთი დამოკიდებულება თანამედროვე ტექნოლოგეებისადმი ფატალურ შედეგს იწვევს.მოზარდებმა
არ იციან რა არის ეზოს თამაშობები, როგორიცაა : „წრეში ბურთი“,:ნიშხა-ნიშხა“,“ მგლები
და ცხვრები“, „დამალობანა“.“კლასობანა“და სხვა.
პროექტის
მიზანი: მოზარდი თაობის ჩართვა „ეზოს თამაშობებში“
პროექტის
ამოცანები: მოზარდების ჩართვა სხვადასხვა სასკოლო აქტივობაში,რომელიც
ხელს შეუწყობს ყურადღების,ამტანობის,მამაცობის განვითარებას.ჩაუნერგავს საკუთარი ძალებისადმი
რწმენას სამართლიანობის,თანამშრომლობის უნარ-ჩვევების განვითარებას.
მისაღწევი
შედეგი: ბავშვებმა მშობლების,მასწავლებლის დახმარებით შეძლონ
ისეთ თამაშობებში ჩართვა, როგორიცაა „კლასობანა“
,“ნიშხა_ნიშხა“, „მგლები და ცხვრები“, „დამალობანა,“წრეში ბურთი“პროექტით გათვალისწინებული
აქტივობები ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას,ურთიერთთანამშრომლობას,მეგობრობას,მიაჩვევს
დისციპლინას,მოთმინებას,საერთო მიზნის მისაღწევად მიეჩვევიან ძალთა გაერთიანებას,ყოველივე
ეს ხელს შეუწყობს მათ მომზადებას პრაქტიკული ცხოვრებისათვის.
პროექტზე
მუშაობის ვადები:9.10-8.11-2019წ
სამიზნე ჯგუფი:მეოთხე კლასის მოსწავლეები,სკოლა,მშობლები
ამოცანების
განხორციელების საჭირო საქმიანობები:
1)საინიციატივო ჯგუფის შექმნა,ჯგუფის დაკომპლექტებამეოთხე
კლასის მოსწავლებიისაგან
2)სამოქმედო გეგმის შემუშავება.ფუნქციების გადანაწილება
3)ფლაერების დამზადება
5)პროექტის მონიტორინგი და შეფასება
6)პროექტის განხორციელების რისკები და საფრთხეები
7)პროექტის რეფლექსია
8)სამოქმედო გეგმა
სამოქმედო გეგმა:
1)აიტი მენეჯერის დახმარებით ლიტერატურის და ინტერნეტ
მასალის მოძიება
2)მშობლებთნ და მოსწავლეებთან შეხვედრა
3)პროექტის განხორციელების ალბომის შექმნა ფოტოსურათებით
4)პროექტის ამსახველი მასალების სკოლის ვებგვერდზე
განთავსება
5)პროექტის შედეგების განხილვა მშობლებთან ერთად
6) სამომავლო გეგმის დასახვა
პროექტის
მიმდინარეობა და მონიტორინგი
პროექტის
მიმდინარეობა
|
მონიტორინგის
ინდიკატორი
|
თარიღი
|
საინიციატივო
ჯგუფის შექმნა
|
შეიქმნაჯგუფი(20მოსწავლე)
|
9.10
|
აიტის
დახმარებით ლიტერატურის მოძიება
|
მოიძიეს
ლიტერატურა
|
17.10
|
ლიტერატურის
განხილვა და პრეზენტაცია
|
მოსწავლეებმა
და მშობლებმა ერთად განიხილეს და ისაუბრეს მათი მოგვარების გზებზე
|
23.10
|
ფლაერების
დამზადება
|
ფლაერები
დაამზადეს მოსწავლეებმა
|
23.10
|
პროექტის
ამსახველი ფოტოების ატვირთვა
|
აიტი
მენეჯერის დახმარებით სკოლის ვებგვერდზე ატვირთული იქნა ფოტო მასალა
|
30.10
|
პროექტების
შედეგების განხილვა და სამომავლო გეგმების დასახვა
|
მოეწყო
პროექტის მიმდინარეობის და შედეგების პრეზენტაცია მშობლებთან ერთდ და გამოთქვეს სურვილი
ასეთი პროეტები ხშირად მოეწყოს
|
8.11
|
რეფლექსია
პროექტის მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეები აქტიურები
იყვნენ. მოიძიეს ინფორმაცია ეზოს თამაშობების შესახებ , ამის შემდეგ მოსწავლეები აღიჭურვნენ
ახალი ცოდნით ისწავლეს პრობლემის გადაჭრის მოგვარების გზები.
მოსწავლეები მიხვდნენ რომ თანამედროვე ტექნოლოგიებთან
ერთად არ უნდა დაივიწყონ ის სახალისო თამაშობები რომლებიც დიდ როლს შეასრულებენ მათ
ფიზიკურ და გონებრივ წრთობაში.
თამაშის დროს ბავშვები ამჟღავნებდნენ ამტანობას,სიმამაცეს,
გამძლეობას,საკუთარი ძალებისადმი რწმენა განუმტკიცდათ, თამაშის პროცესში ამჟღავნებდნენ
სამართლიანობას.
მშობლებმა კმაყოფილებით აღნიშნეს რომ ასეთი თამაშობებით
ბავშვებში მეგობრული ურთიერთობები ჩამოყალიბდება
ისწავლიან ურთიერთდახმარებას და პატივისცემას.
No comments:
Post a Comment